El luxós creuer ‘Wind Surf’ de la companyia WindStar atraca aquest dijous a les7h a la terminal de creuers del Port de Tarragona, ubicada al dic de Llevant.
És la quarta vegada que el vaixell visita la ciutat aquesta temporada després de ser-hi l’1 de maig, el 19 de juny i el passat 15 de setembre.
El creuer navega sota bandera de les Bahames i arriba amb 300 passatgers a bord, la majoria nord-americans. El ‘Wind Surf’ salparà a les 17h d’aquest mateix dijous en direcció Eivissa.
Els passatgers visitaran el territori de manera lliure, o bé a través de les excursions planificades que s’ofereixen amb l’objectiu que els creueristes descobreixin el potencial cultural, d’oci, enoturístic i turístic il·limitat que té el territori.

