Hem fet una part del Matí de Tarragona Ràdio a Parc Riu Clar. Hem acompanyat els veïns que aquests dies celebren la seva setmana cultural i Festa Major. Hem fet dues hores de ràdio, des de la Rambla d’aquest barri de Ponent.

En el marc de les festes, es farà un homenatge a Elena Regidor al barri on va viure. L’antiga líder veïnal tindrà una plaça amb el seu nom en aquest barri de Ponent, de la que va ser presidenta veïnal. Regidor també va ser presidenta de la Federació de Veïns de Tarragona. Va morir l’any passat i ara serà recordada per la seva lluita en la defensa de les millores en els serveis als barris de la ciutat.

Serà aquest dissabte al migdia, en el marc de les festes del barri quan es descobrirà una placa amb el seu nom en el parc que hi ha a l’entrada de Parc Riu Clar.

 

Hem conversat amb l’Associació de veïns i Amics de Parc Riu Clar; ens ha acompanyat la seva presisenta Josefa Rodríguez. També alltres membres de la junta i veïns com Marimar Puerta, Rosario YergoJosé Magan, Jorge Alarcón o, el pare d’aquest, Abilio Alarcón, amb qui hem recordat els orígens del barri, molt vinculats a l’arribada de la fàbrica de fustes Alena. Hem parlat de la construcció dels primers vuit edificis del barri.  

També hem escoltat en directe el jove grup emergent Torrockforta, que ens han interpretat versions dels ‘Números rojosun altre dels grups que van nèixer al barri ara fa unes dècades. 

El Matí de Tarragona Ràdio a Parc Riu Clar