Tot l’equip del matí es va desplaçar al parc temàtic de la Costa Daurada, on vam ser en directe a la zona de la Xina, a tocar de les dues atraccions insígnies del parc, el Dragon Khan i Shambhala.
Va ser el dilluns, 27 d’octubre, quan vam parlar de les novetats de Halloween d’enguany, amb l’espectacle “Experiència [REC]” en base a la pel·lícula de Jaume Balagueró, com a principal reclam.
També vam conèixer la ‘Rock Symphony-Mistery’, amb una de les cantants, la Patrícia. O la mítica ‘Selva de la por’; el passatge del terror instal·lat a la zona de la Polynesia i, ‘Horror en Penitence’, el temible laberint de la zona del Far West.
Vam pujar en directe a Shambhala i al Dragon Khan, i vam parlar amb els visitants i amb els responsables del parc temàtic. Us vam explicar curiositats, com ara quantes tones de menjar s’elaboren en un dia punta a PortAventura, o com es treballa la marca del parc. També vam parlar de seguretat, accessibilitat i de la part tecnològica del parc; amb la xarxa wifi, nova App i la pàgina web, que té més de 10 milions de visites.
Eugènia Gaisan, la cap de màrqueting. El concepte marca és molt important al parc temàtic.
Quantes tones de menjar sâ??elaboren en un dia punta a PortAventura? Avui sabrem qui i com fa tot aquesta menjar… Victoria Ferriol, responsable de restauració, i Jaume Solé, xef executiu
Al parc hi ha molta tecnologia punta. Avui en parlem de des dels Ap o la xarxa wiffi, A lâ??App, per exemple es pot planificar millor la visita al parc. Geolocalitzar el teu cotxe al pàrquing… Sergio Juan, també és el gestor de la web de PortAventura
Parlem dels espectacles. Amb la Patricia…la protagonista de ‘Rock Symphony-Mistery’
El parc temàtic és molt gran, com una ciutat. Qui pren les decisions importants en el dia a dia. Ã?s sempre la mateixa persona? Hi ha una figura coneguda interiorment com lâ??â??alcaldeâ??. En parlem a lâ??obertura del programa, amb els seus responsabl