Els marxants han tornat a la plaça Corsini. Asseguren que ho han decidit ‘per convenciment propi’ i no a instàncies del requeriment de la regidoria de Comerç. Representants de les quatre associacions de Marxants es reunien aquest dimecres al vespre, després d’haver-se negat dimarts a tornar a l’emplaçament que ocupaven ara fa onze anys, abans de les obres al Mercat Central. 

Reclamen un canvi d’interlocutor i volen que sigui el propi alcalde Josep Fèlix Ballesteros el que els atengui. També van decidir ajornar els pagaments de les taxes per l’ocupació de l’espai públic a l’empresa de mercats i reclamen l’habilitació  d’un carrer adjacent al Mercat per aparcar els vehicles, ja que un cop muntada la parada els han de treure de la zona, a diferència del que passava a la Rambla Nova. Volen que sigui proper, per si els dimarts i dijous de mercadet hi ha alguna emergència, o un canvi sobtat del temps.

Josep Gómez. President d’una de les Associacions de Marxants.

També reclamen el canvi d’ubicació d’algun dels paradistes, que estan disconformes amb l’emplaçament que els hi ha tocat a Corsini i els carrers de l’entorn.

L’assemblea es va dur a terme en un local d’Espimsa i es va arribar a plantejar, fins i tot, buscar un emplaçament alternatiu a Corsini. Un aspecte, però, que dependrà dels resultats obtinguts en els propers mesos en aquesta nova ubicació, a la que tornen després d’11 anys a la Rambla.