El músic cubà Bebo Valdés ha mort a Suècia als 94 anys. Ã?s una de les figures més destacables del jazz llatí a escala mundial. Bebo Valdès no era gens estrany pel públic tarragoní. El 2007 va portar la seva gira a la ciutat; en un concert en el que va compartir escenari al Camp de Mart amb el seu fill, Chuco, en el marc del Festival d’Estiu. El pianista, va aconseguir l’èxit a l’illa de Cuba als anys 50, i després de passar uns anys en l’anonimat, va retrobar la popularitat a la recta final de la seva vida, quan s’acostava als 80 anys amb l’èxit mundial Â?Lágrimas NegrasÂ?. Valdés, vivia des de fa anys a la localitat malaguenya de Benalmádena, la mort, però, li ha sobrevingut a Suècia.