El Nano Capità ja té una versió reduïda que sortirà a la Santa Tecla Petita de l’any vinent. S’ha pogut veure per primer cop aquest dilluns a la casa de la Festa, en un acte que ha comptat amb una gran assistència de públic, sobretot canalla. El Nano Capità Petit s’ha fet amb el mateix criteri que la resta d’elements del seguici, i la seva proporció és un 25% inferior al gran. La regidora de festes, Sandra Coloma, ha dity que la intenció és que a la propera Santa Tecla Petita, la de 2011, els 13 Nanos del seguici al complert tinguin la seva rèplica. Ara s’ha presentat el Capità i els propers en els que es posarà fil a l’agulla seran els Nanos Marquesos. La peça és obra de l’escultora Ã?ngels Cantos que ha explicat com ha anat el procés d’elaboració. La feina és molt laboriosa i també ha comptat amb la intervenció de Cristina Riber, a la perruqueria; Marèlia Hernández al vestuari i Pepita Mercadé, que ha fet el barret del Capità. La Santa Tecla Petita continua reforçant el protagonisme dels més menuts a la festa. I ho fa amb la progressiva incorporació d’elements. Dissabte ja es va poder veure la Baixadeta de l’Aligueta, la Mulasseta i el Lleonet i aquesta dilluns a la tarda, si el temps ho permet, arribarà el torn del Correfoc Petit.
El Nano Capità ja té una rèplica en petit
