El president del Nàstic te clar que el club grana aposta per la vaga el proper cap de setmana. Fernández manté que l’única solució es el tancament patronal en la propera jornada de lliga. José Mª Fernández assegura que hi ha el futur econòmic dels clubs de 1ª i 2ª en joc.Aquest dimarts és prevista la compareixença del president de la LFP davant el Jutge i demà es coneixerà si ha futbol o no el cap de setmana.Per Fernández el partit de futbol en obert pot privar d’obtenir a clubs com el Nàstic els 3 milions d’euros estipulats a partir de la temporada 2014/2015, en lloc dels 2,1 actuals.El president del consell apel·la a la unió de tots els clubs de 1ª i 2ª per aconseguir el màxim rendiment pels drets televisius. El president del consell d’administració del Nàstic veu complicat que s’acabi cobrint l’ampliació de capital convocada per la S.A.E. per un import de 750.000 Â? i que finalitza aquest diumenge.José Mª Fernández ha assegurat al Sempre Nàstic de Tarragona Ràdio d’aquest dilluns que es continua treballant per trobar dos o tres empreses que vulguin invertir uns 300.000 Â? que encara no estant coberts.Des del Nàstic es treballà en trobar aquests accionistes que es vulguin involucrar en el projecte. Fernández ja ha avançat que els actuals accionistes han respòs a l’ampliació i han cobert uns 400.000 Â?.El president de la SAD del Nàstic ha reconegut que no hi haurà cap desfàs en els comptes al proper 30 de juny i ja ha avançat que caldrà reduir més el pressupost de la propera temporada.Fernández no ha volgut parlar de renovacions i diu que el futur d’Oliva i dels jugadors es parlarà quant es tingui la permanència. De Josep Mª Nogués ha dit que no s´esta descontent amb la seva feina i ha fet una crida pel partit davant el Tenerife com una final pel que significaria una victòria que donaria una bona part de la salvació, en una temporada de la que diu no pot estar content.

Escolta al president del consell Esports Tarragona Ràdio