El futbolista ja és a Tarragona i és el cinquè fitxatge d´aquest hivern. Tal i com va avançar Tarragona Ràdio fa dues setmanes, el jugador i el club han tancat un acord per el que resta de temporada i una més. Pedro José Pinazo Arias té 28 anys i arriba a Tarragona després de jugar la temporada passada a l’Elche, equip de la Segona Divisió A, on va un total de 28 partits. Perico, que va néixer futbolísticament a les categories inferiors del Málaga CF, ha jugat a la UD Salamanca, al CD Castellon i al propi Elche, i en tots tres casos ho ha fet a la divisió de plata de la LFP. Perico vestirà la samarreta grana fins a final de temporada i la temporada vinent.El jugador, que ocupa la posició de mitja punta i és esquerrà, destaca per la seva qualitat individual, fent que la seva mobilita t en l’atac el converteixin en un jugador que pot caure a les dues bandes o bé jugar pel mig de l’atac, just per darrere del punta.El jugador ja està a Tarragona, avui passarà la revisió mèdica, entrenarà amb els no convocats i dijous s’unirà al grup amb la resta de companys.Tot això en un dimecres en que Javi Salamero demana respecte al Binissalem , rival avui del Nàstic en partit que es jugarà a terres balears a partir de les 7 de la tarda. El tècnic del Nàstic diu que tot i la condició de últi , el Binissalem no regalarà res.La possible alineació del Nàstic serà la formada per Ruben Pérez. Benito, Viale, Xisco, Fran. Marc Martínez, Bezares. Javi Martinez, Arnau Tobella. Marcos i Perera.

Escolta a Salamero Esports Tarragona Ràdio