El consell d’administració del Nàstic ha decidit destituir l’entrenador Luis César Sampedro després de la derrota contra el Mallorca en una reunió d’urgència que s’ha celebrat al Nou Estadi un cop acabat el partit. Poc després de la derrota al Nou Estadi contra el Mallorca, el consell s’ha reunit a les oficines del club. La mala situació de l’equip, cuer de Primera amb 5 punts en 12 jornades, ha convençut els directius per prendre la decisió. A partir d’aquest dilluns, el segon entrenador, Quico Ramírez, i el preparador físic, Xavi Bartolo, es faran càrrec de l’equip de manera provisional. El director tècnic, Josep Sicart, començarà els contactes per buscar un nou entrenador. El president Josep Maria Andreu, que havia assegurat en reiterades ocasions que Luis César no seria cessat, ha reconegut que ha estat una decisió dolorosa però que no li ha quedat cap més solució pel desencís mostrat per l’afició després d’una nova derrota al Nou Estadi que ha situat l’equip tarragoní com a nou cuer de Primera.