El Nàstic ha aconseguit a l’Estadi Balear un dels objectius que se li resistia des de feia més de 4 anys: sumar tres victòries seguides. Guanyar aquest diumenge ha estat una tasca complicada. Sense Javi Martínez i Marc Martínez, el Nàstic ha comptat amb un parell ocasions de marcar a la primera part i a la segona, una de més clara de Jesús Perera. Amb una defensa grana impecable, l’Atlètic Balears no ha pogut fer res per marcar. El partit no s’ha resolt fins l’últim quart d’hora. Al minut 26, l’àrbitre expulsava Bezares per entendre que havia deixat anar el colze en un salt amb un contrari. Una decisió molt discutida a la banqueta grana que consideraven que es tractava d’una pilota dividida.L’Atlètic Balears no ha sabut aprofitar la superioritat numèrica i al 37 de la segona part, el linier indicava que hi havia hagut mans de Fragoso dins l’àrea.El col·legiat ha xiulat la pena màxima a favor del Nàstic. Aarón Bueno s’ha encarregat de transformar el penal i fer pujar al marcador el 0 a 1 que s’ha convertit en resultat definitiu.Ara, els grana avancen al Reus Deportiu a la Classificació. Se situen setens amb 42 punts i queden a 13 del play-off d’ascens. Es dóna la circumstància que el Llevant B, el rival de diumenge vinent al Nou Estadi, és l’equip que marca la zona privilegiada de la taula.Javi Salamero ha destacat el treball dels jugadors. L’entrenador vol convèncer als incrèduls i demana que ningú els doni per descartats a la lliga.Amb la d’aquest diumenge s’ha tancat una trilogia de partits amb rivals balears que ha finalitzat amb 3 victòries grana. L’encontre a Palma ha servit per veure debutar l’últim fitxatge grana, Perico.

Aarón i Xisco parlen del partit Redacció Tarragona Ràdio