El Nàstic ha disputat aquest diumenge al vespre el primer encontre de la temporada.Els grana han golejat els lleidatans per 4 a 0 a Rialp. El segon preparador Ismael Mariani s’ha mostrat content per l’actuació dels seus homes i per l’aportació dels joves del filial.En declaracions a Tarragona Ràdio, l’ajudant d’Oliva ha destacat que durant el matx s’han vist bones accions i assegura tenir bones sensacions de cara al futur, si bé ha advertit que encara queda molt fins a arribar al nivell òptim per a començar la temporada.Mariani ha explicat que s’ha volgut premiar la bona actitud dels joves de La Pobla que aquests dies han realitzat l’stage de pretemporada amb el primer equip donant-los minuts al partit contra el Balaguer. Per al tècnic dels tarragonins, la clau de la bona adaptació dels nois del planter ha estat la bona rebuda que els han donat els més veterans. Mariani ha admès que els poblencs estan aprenent ràpidament els conceptes tàctics d’Oliva. Pel que fa al capítol dels fitxatges, Mariani ha apuntat que tant ell com Oliva estan en contacte permanent amb Nogués i la presidència per a conèixer les novetats del mercat i les negociacions amb els jugadors que interessen l’equip tècnic. Mariani ha subratllat que l’objectiu és contractar un davanter, un home de banda i, si és possible, un migcampista.L’equip segueix avui a Rialp i demà dimarts gaudirà de jornada de descans. Dimecres, els grana tindran doble sessió preparatòria i dijous al vespre disputaran l’amistós contra la selecció de Tarragona.

Escolta Mariani. Esports Tarragona Ràdio