El nou Pla de Mobilitat de la ciutat de Tarragona es presentarà al setembre. Inclourà, entre d’altres coses, les propostes per millorar l’aparcament al municipi.El document que ara s’elabora determinarà aquells espais on és fonamental que hi hagi una rotació de vehicles. A partir d’aquí, es decidirà si cal implantar noves zones blaves. CiU i el PSC han discrepat sobre les prioritats per crear noves zones blaves, targetes per a residents i zones taronja.Des del govern municipal es planteja la possibilitat d’aparcaments denominats taronja per a ús de treballadors a la zona de Joan XXIII.El regidor de CiU, Frederic Adán, considera que aquesta no és una mesura urgent i aposta per recuperar la creació de més targetes per a veïns residents en determinades zones.La tinent d’alcalde de medi ambient i mobilitat, Begoña Floría, assegura que una proposta no exclou l’altre. Pensa que és compatible crear targetes taronja i altres per a residents.El Pla de Mobilitat concretarà on es concentren els fluxos més importants, tant pel que fa a la circulació de cotxes com de transport públic de la ciutat de Tarragona.