El consens en el sí del Consell d’administració del Gimnàstic de Tarragona sembla que comença a aparèixer. En un període aproximat d’entre 8 i 12 dies els granes podrien tenir un nou president de la Societat Anònima Esportiva que sortiria dels actuals membres del la junta.Així ho explicava el màxim mandatari de la SAD grana Raúl Font aquest dimarts al vespre, que assegurava, un cop acabada la que era la seva primera junta com a president, que fins hi tot aquesta figura podria aparèixer d’un possible, però no segur, consens entre els dos eterns successors, José Luis Vilar o Jordi Virgili.Per cert que aquest dimecres, el president del Gimnàstic es reunirà avui amb el tècnic Paco Flores per explicar-li quins són els possibles reforços que té ara mateix sobre la taula la comissió esportiva. Un mig centre defensiu i un mitja punta són les prioritats.El mercat espanyol està complicat, i d’això n’és conscient la junta, i també la direcció esportiva que encapçala Josep Sicart. Sembla però que els trets van per un altra banda, i que en el mercat europeu, més que no pas a l’estranger, si que hi ha opcions viables per portar les dues cares noves.