La descontaminació total de l’embassament de Flix s’iniciarà el primer semestre de 2007. El conseller de medi ambient, Francesc Baltasar, ha confirmat que els fangs tòxics s’han començat a extreure de manera experimental aquest any però ha explicat, també, que l’extracció definitiva es farà durant els primers sis mesos de l’any vinent.L’alcalde de Flix, Pere Muñoz, espera que al 2010 el pantà de Flix ja no estigui contaminat i sigui referent de descontaminació.Aquest dimecres es fa a Barcelona una jornada tècnica sobre les accions fetes per minimitzar l’impacte de la contaminació en aquest pantà de l’Ebre.

Dimecres, 19 de Desembre de 2012. Redacció Tarragona Ràdio