El pàrquing dissuasiu al solar del Sant Jordi estarà enllestit abans que acabi l’any.Aquesta és la previsió que fan l’Ajuntament i la Generalitat i que condicionen al temps que duri el procés per rescatar la concessió dels terrenys. L’aparcament podria tenir unes 350 places, distribuïdes en dos nivells. D’aquesta manera, ambdues administracions volen donar un ús provisional a aquest espai mentre no s’impulsa novament el projecte del complex esportiu Sant Jordi. El delegat del govern, que encara no havia valorat la proposta llençada per l’alcalde Ballesteros, troba positiu que es vulgui habilitar un pàrquing. Joaquim Nin recorda que la mesura serà temporal i que tot dependrà del que duri el rescat de la concessió del solar, en mans de l’empresa.L’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, ha explicat que les obres per habilitar el pàrquing duraran un mes i mig i que la inversió, poc quantiosa, l’assumirà l’empresa d’Aparcaments. Ballesteros diu que, en principi, serà d’estacionament lliure però no descarta reservar places pels veïns de la zona. La idea és fer pagar un euro o euro i mig per deixar el cotxe durant un temps indeterminat. Ballesteros i Nin han mantingut la primera trobada institucional després de la constitució del nou consistori.