El proper dimecres a Madrid arrenca Fitur, la fira del turisme més important de l’estat espanyol, amb el repte del Patronat Municipal de Turisme de Tarragona de captar nous visitants del centre de l’estat aprofitant la posada en marxa de l’estació del TGV al Camp de Tarragona. El president del Patronat, Francesc Ricomà, ha avançat que enguany la feina no se centrarà només en els contactes entre professionals sinó que el cap de setmana serà clau per promocionar la ciutat entre els visitants de la Fira.Ricomà ha recordat que Madrid ara està a menys de tres hores de distància de Tarragona.El Patronat Municipal de Turisme de Tarragona comptarà per setè any consecutiu amb un estand propi de 36 metres quadrats. El seu disseny presentarà amb gran fotografies elements del patrimoni de la ciutat i també per primer cop una imatge de l’AVE.Ricomà ha explicat que durant aquest dies s’ha previst la presentació del DVD promocional de Tarragona i de la celebració del Campionat del Món de Futbol Platja el proper mes de maig. Hi ha prevista la ratificació de dos convenis. El primer amb ADIF per l’estand d’informació que hi ha a l’estació del TGV i un segons amb la Diputació de Tarragona per la realització de promocions conjuntes.Pel que fa a reunions previstes, Ricomà ha explicat que s’ha previst concretar amb Turisme de Catalunya que l’any vinent el Patronat participi dins de l’estand general i els ajuts directes al Pla d’excel·lència turística de Tarragona. També s’han concretat 10 entrevistes en mitjans de comunicació d’abast estatal i la participació en dos programes de turisme d’àmbit autonòmic.Ricomà ha confirmat que el cost econòmic de la participació en FITUR és d’uns 80 mil euros.