El Patronat Municipal d’Esports ha acordat congelar les tarifes de l’any que ve. D’aquesta manera, l’abonament mensual per a les piscines municipals seguirà costant 12 euros, mentre que el que inclou l’accés als gimnasos en valdrà 30. El regidor d’esport, José Cosano, ha ressaltat que el Patronat pot adoptar aquesta mesura gràcies a les millores en la gestió i l’increment del nombre d’usuaris, que ja són prop de 10 mil. Cosano ha destacat que les tarifes de Tarragona es mantenen entre les més baixes de Catalunya. Cosano ha explicat que aquest 2009 s’hauran invertit uns 8 milions d’euros en construcció i millora d’equipaments esportius. Destaquen els prop de quatre milions d’euros per a la nova piscina de Riu Clar. D’altra banda, el Patronat Municipal d’Esports està negociant un conveni amb el Club Natació Tàrraco. L’Ajuntament invertiria 120 mil euros en la millora de les instal·lacions, a canvi que part dels socis del Patronat municipal d’esports en poguessin fer ús.