L’aigua caiguda va inundar el polígon químic sud de Tarragona i va deixar fora de servei les empreses BASF i REPSOL.El cap de relacions externes de la companyia REPSOL diu que havia estat un fet extraordinari.Molts treballadors de l’empresa Dow Chemical s’han quedat sense poder acudir a la feina.La pluja va provocar també inundacions en el polígon Francolí. Molts transportistes van tenir problemas per accedir a la zona.Molta gent va recordar els aiguats del 10 d’octubre del 94 quan va quedar totalment inundadda aquesta zona industrial de Tarragona.

Redacció Tarragona Ràdio