Les obres, dividides en 3 fases, han començat aquest dilluns i suposaran una millora del paviment i de les zones oxidades a causa del salnitre de la mar.
Amb un pressupost total de 39.500 (IVA exclòs) euros i un termini d’execució d’un mes, l’empresa TECEMAC serà l’encarregada de dur a terme les tasques de millora. La passarel·la, que romandrà oberta, només tancarà provisionalment els trams on s’estiguin duent a terme les tasques de millora.
Responsables de la Direcció d’Infraestructures i Conservació del Port de Tarragona, han declarat que les millores consisteixen a fer un tractament al paviment de la passarel·la als 3 trams , que a causa de la climatologia i de les condicions atmosfèriques i pel fet d’estar situada al costat de la mar han incidit en l’estat del
En la primera fase, del 15 al 21 de març, les obres de millora seran a la part sud de la infraestructura, just la que connecta amb l’estació del tren. La ciutadania podrà passejar per la infraestructura excepte per aquest tram.
La segona fase, del 22 al 28 de març, els treballs seran a la part de la passarel·la que connecta amb el Balcó del Mediterrani. Aquesta
part romandrà tancada al públic, tot i que el primer tram treballat a la primera fase ja estarà oberta al públic.
Del dilluns 29 de març fins al dilluns 5 d’abril, festes de Setmana Santa, no hi haurà cap intervenció sobre la passera, i per tant estarà totalment oberta a la ciutadania.
Les obres es reiniciaran del dimarts 6 d’abril fins al 12 d’abril on la intervenció es durà a terme a la part central de la passarel·la.


