El Consell de Federació del PSC del Camp de Tarragona es reunirà aquest divendres per debatre la situació del partit i consensuar la seva postura sobre el camí que s’ha de seguir després de la desfeta electoral. En la reunió també es començarà a treballar per configurar les llistes dels comicis municipals, que s’han de celebrar al maig. El primer secretari del PSC, Xavier Sabater, creu que els resultats a les eleccions catalanes no condicionaran el desenvolupament de les locals. Sabaté s’ha acomiadat davant la premsa del seu càrrec de delegat de govern al Camp de Tarragona, que ha ocupat en els darrers 4 anys. Ha explicat que facilitaran la transició amb el nou delegat i que aquesta tarda sabrà la tasca que el partit li encomana com a diputat al Parlament. Ha afegit que se sent satisfet d’haver pogut desencallar els projectes de l’EOI i la Ciutat Judicial, i que, en canvi, s’avergonyeix de la situació del complex esportiu Sant Jordi.