El PSC denuncia que el primer any de Govern Torra ha estat un any perdut per Tarragona. El grup parlamentari socialista afirma que la paràlisi de l’actual Govern és d’antologia i no té precedents en democràcia. Segons informen en un comunicat, la manca d’inversions i de projectes que beneficiïn les nostres comarques els porten a dir que Tarragona és “terra ignota” per l’actual Govern independentista.

Tant Rosa Maria Ibarra com Carles Castillo, diputats al Parlament, han posat com a exemples l’augment de les llistes d’espera a la demarcació per poder ser operat, la falta de compromís en el finançament de la xarxa d’escoles bressol o el fet de seguir a la cua del país pel que fa a la ràtio d’inversió per habitant. Davant d’aquesta realitat, els diputats socialistes exigeixen un pla calendaritzat d’inversions adreçat a les comarques tarragonines.

Pel PSC és “vital”, entre d’altres mesures, construir nous edificis per a escoles a diverses poblacions del Camp de Tarragona, garantir el transport sanitari urgent a tot el territori, ampliar els CAPs, construir el Fòrum Judicial de Tarragona o pagar els deutes pendents als ajuntaments.