L’Entrada de Músics ha encetat aquest dijous la jornada de vigília de Santa Tecla.

Al migdia, a la Catedral, el toc de prima i el repic general de campanes han precedit l’Entrada de músics, a la Plaça de les Cols. Les 23 formacions que fan ballar el Seguici durant la cercavila i la professó han actuat per separat i conjuntament en la seva particular tanda de lluïment.

En acabar, la Plaça de les cols ha acollit un concert Vermut amb la Tradiband, Banda d’Instruments Tradicionals.

Destaca, a la tarda, la primera sortida de la cercavila de festes al complet. Sortirà a les 19h de la plaça de la Font i serà retransmesa en directe per Tarragona Ràdio.

Un dels protagonistes de la cercavila serà el Ball d’En Serrallonga, que justament enguany compleix 30 anys des de la seva recuperació.