Les invitacions per a la preestrena del capítol Acueductos II de la sèrie ‘Ingeniería Romana del ja es poden recollir. Es podrà veure el dimarts dia 18 de desembre, a les 20.30 h al Teatre Tarragona. Estan disponibles de manera gratuïta a les oficines del Patronat Municipal de Turisme a la Rambla Nova i al carrer Major.
La innovadora sèrie documental estrena aquest mes de desembre dos nous capítols, Ciudades II i Acueductos II, en què la Tàrraco romana en torna a ser present. En concret, l’Aqüeducte de les Ferreres és un dels monuments que es podrà veure al capítol Acueductos II. A partir d’aquí, amb la temporada de 4 capítols completa (en què Tarragona és protagonista absoluta del primer capítol, Ciudades I) començarà la distribució internacional de la sèrie.
Els nous capítols es presenten després de dos anys de treball intens, fet que dona una idea de l’esforç i la complexitat de la producció. Els dos primers episodis d’Ingeniería Romana emesos a la 2 de TVE (que van aconseguir audiències rècord) han estat premiats a diferents certàmens, entre ells al festival de TV i Cinema de Nova York.
Els dos primers capítols d’Ingeniería romana es van emetre el 24 d’octubre de 2015 a La 2 de TVE, amb unes xifres d’audiència espectaculars per a la cadena: 537.000 espectadors i un 4,5% del share en el cas del primer documental, i en el segon, 729.000 espectadors i un 6,6% del share.
La web de Lab RTVE té actualment disponibles vídeos de 360º que recreen amb realitat augmentada i virtual quatre escenaris de Tàrraco: el Circ, l’Amfiteatre, el Fòrum de la Colònia i el Recinte de Culte.