El president del consell comarcal del tarragonès i alcalde de la Secuita, Eudald Roca, pensa que no és descabellada la idea de la cambra de plantejar la privatització de l’Estació del Camp. Tot i això, Roca es mostra cautelós. Considera que s’ha d’analitzar bé la proposta abans de valorar si seria encertada la intervenció d’empreses privades en la gestió per millorar els seus serveis.L’alcalde de Tarragona no troba malament la proposta. Josep Fèlix Ballesteros considera que és raonable que es plantegi un sistema d’intervenció privada en la gestió de l’Estació de l’AVE.Avui fa quatre anys que es va inaugurar l’Estació del Camp. Hi passen anualment unes 450 mil persones i la majoria, un 80%, ho fan per anar o venir de Madrid
Botifarra dâ??ou
