Fa una setmana que les tarragonines han començat la pretemporada. El tècnic del conjunt lila, Albert del Rey, ja sap el que necessita per afrontar la temporada a la Copa Catalunya. Es treballa en una jugadora de centímetres que ajudi al joc interior. Ja es tenen diferents opcions i no es descarta la incorporació d’una jugadora americana. Del Rey diu per consolidar el joc de l’equip cal fer un darrer moviment que permeti reforçar sobre tot el joc ofensiu. Sap que estan passant pel tram del any que menys agrada a les jugadores, el de la pretemporada. És un període preparació breu i amb pocs partits amistosos. Respecte al curs passat Clàudia Pérez i Laura Tierno són les úniques baixes. Avui arrenca la segona setmana de treball. A Albert del Rey encara li falten algunes jugadores, absents amb permis del propi tècnic.