El Torreforta guanya el Memorial Roque. En una final apassionant els locals es van imposar al Racing Bonavista després d’empatar a 1 un cop va acabar el temps reglamentari. La tanda de penals va decidir el guanyador del torneig.
El tècnic del conjunt amfitrió, Francisco Javier Torres, explica que estava content no tant pel resultat si no pel joc de l’equip davant un rival que els havia exigit molt.
A una setmana de l’arrencada de la lliga, l’entrenador del Torreforta va repartir minuts i ja comença a veure coses que es treballant durant la setmana.
Tot i caure, l’entrenador del Racing també expressava satisfacció pel treball dels seus homes.
David Serrano fins i tot deia que en certs moments van fer mèrits per guanyar. Diu que estan en clara evolució davant l’imminent inici de lliga.
Tots dos equips comencen aquest cap de setmana a la lliga. El Torreforta en el seu retorn a Segona Catalana jugara al camp del Jesús Catalonia. El Racing rebrà el Mont-roig