Estrena en lliga pel Torreforta aquest dissabte que juga al camp del Jesús Catalonia. Tornara a competir a la segona catalana

 

Un debut que esperen des de la plantilla tarragonina després d’ un any en el infern .

Un dels jugadors de l’ equip Marc Tarragó diu que hi ha ganes que començà a rodar la pilota.

Ara ha arribat el moment de saber com respon l’ equip que s’ ha construït per complir els objectius que es tenen marcats.

 

 

 

el Torreforta manté el bloc de l’ any passat i s’ ha mogut en el mercat amb jugadors que destacaven l’ any passat a 2 catalana a banda de recuperar a jugadors que amb anterioritat havien jugat amb els de ponent.

En total, que es té una plantilla llarga i segons apunta un dels components de l’ equip, també competitiva

 

 

és l’ únic equip de la ciutat de Tarragona a Segona Catalana