El volei Sp i Sp aconsegueix l’ascens a 2 Catalana, l’acompanyarà el Sant Fruitós. 

Les fases fetes a Tarragona han deixat a les locals amb l’objectiu que tenien marcat a principis de temporada, però es queden sense el títol del campionat. Ple al pavelló d’aficionats en els 2 dies de la cita que decidia els que pujaven. 

El partit decisiu era el primer i les locals van derrotar 3 a 0 a l’Alpicat.

En el següent partit que donava bitllet per la final, victòria de les de casa nostra amb un enfrontament i que es va allargar dues hores i mitja.

Un fet que van acabar pagant a una final intranscendent amb el cansament acumulat.

L’entrenador de l’equip, content de l’ascens, destaca la implicació de cada una de les jugadores al llarg de la temporada. 

El volei Sant Pere i Sant Pau està format majoritàriament per gent formada a la casa, destaca la presència d’Andrea Camacho que ha tornat a l’equip després de la seva experiència a superiors categories. Durant la temporada s’han mostrat molt fiables i només han perdut en dos partits davant el Sant Pere Pescador (3-2) i el Girona, aquest darrer quan les cooperativistes ja estaven classificades per les fases.