Els Amics de les Arts tornaran a Tarragona el proper 16 d’octubre i ho faran amb les entrades ja exhaurides. Serà en un concert a El Cau, una de les sales que els van programar quan encara eren un grup emergent en busca de públic. Entre el 14 i el 18 d’aquest mes també aniran al Teatre Escorxador de Lleida o a La Mirona de Salt.
Els Amics de les Arts aturaran llavors la gira de concerts i no tornaran a actuar fins a l’estiu per celebrar els 20 anys de trajectòria. Ho faran en un concert d’aniversari el 25 de juliol a la plaça del Poble Espanyol. Les entrades per a l’actuació a la capital catalana es posaran a la venda el 18 d’octubre.
- Una dona de 74 anys mor ofegada en una platja de Calafell
- 51è Festival Internacional de Música de Cambrils
- El Parlament insta el Govern a establir una “col·laboració estable” amb Dow per garantir els llocs de feina a Tarragona
- El Fòrum de la colònia és vesteix de grana
- El programa Temps x Cures ofereix servei de canguratge gratuït aquest mes d’agost

