Els Amics de les Arts tornaran a Tarragona el proper 16 d’octubre i ho faran amb les entrades ja exhaurides. Serà en un concert a El Cau, una de les sales que els van programar quan encara eren un grup emergent en busca de públic. Entre el 14 i el 18 d’aquest mes també aniran al Teatre Escorxador de Lleida o a La Mirona de Salt.
Els Amics de les Arts aturaran llavors la gira de concerts i no tornaran a actuar fins a l’estiu per celebrar els 20 anys de trajectòria. Ho faran en un concert d’aniversari el 25 de juliol a la plaça del Poble Espanyol. Les entrades per a l’actuació a la capital catalana es posaran a la venda el 18 d’octubre.
- El TGN Basquet cau a la final de la Lliga CAT contra el Manresa (63-69)
- L’Asisa Tarragona SPSP Femení fa història i es proclama campió de la Lliga Catalana
- El Premi Janó 2026 – Premi Joan Salvadó Sorolla reconeix un treball sobre el foc festiu del Vendrell
- Els castellers d’Esparraguera s’imposen in extremis a Torredembarra en la primera jornada del Concurs
- El jaciment de la Boella commemora dues dècades d’excavacions amb 300 noves peces de fauna i eines de fa un milió d’anys
