Els trens avant que connecten Lleida i Camp de Tarragona amb Barcelona han notat un increment del 59% d’usuaris des de l’1 d’octubre, quan va començar el tall ferroviari entre Tarragona i Sant Vicenç de Calders per les obres al túnel de Roda de Berà.
En total, 7.293 persones han fet servir aquest servei de mitja distància d’altra velocitat. Pel que fa a l’Avant de Tortosa, ha registrat 8.736 passatgers en el mes de recuperació del trajecte.
D’altra banda, el servei de trens regionals van sumar 329.696 usuaris al llarg del mes d’octubre. Renfe apunta que la demanda es manté en el 77,64% un mes després de l’inici de la interrupció de la circulació.
- Cristóbal Parralo serà en les pròximes hores nou entrenador del Nàstic
 - Boí dona el tret de sortida als actes del 25è aniversari de la proclamació de les esglésies romàniques com a Patrimoni de la Humanitat
 - El Nàstic dona per tancada l’etapa de Luis César al primer equip grana
 - Ian Lins ens presenta el seu darrer llibre: Relatos Góticos
 - Borja Nosi en concert al Palau Firal i de Congressos
 
