Els Bombers de la Generalitat han atès 9 avisos a la demarcació de Tarragona per l’episodi de forts vents entre les 10 h i les 13 h i fins a 124 des de dilluns al conjunt de Catalunya, segons ha informat el cos d’emergències a través de les xarxes socials.
La regió que concentra més alertes és la metropolitana nord, amb 45; seguida de la sud (44), la de Girona (19), la de les Terres de l’Ebre (4), la de Tarragona (5), la de Lleida (2) i la de Comarques Centrals (5). La majoria han estat assistències per la caiguda d’arbres.
De la seva banda, el telèfon d’emergències 112 ha rebut 150 trucades per 120 incidències fins al migdia. Protecció Civil manté activada l’alerta del pla Ventcat.
Més notícies:
- L’aigua de Sant Magí ja ha arribat al Portal del Carro
- Identificades 40 persones durant el dispostiu de la Guàrdia Urbana al Bosc de la Marquesa
- A Tarragona i l’Ebre les exportacions han incrementat un 5,3% al juny, arribant fins als 1.016 milions d’euros
- Tarragona serà la seu del Campionat d’Europa de Triatló 2026
- La base Anna Terrón també s’incorpora al projecte de Lliga Femenina 2 del TGN Bàsquet