Els Bombers de la Generalitat han rescatat aquest diumenge una dona que havia caigut uns 2 metres per un marge al Salt de la Reina Mora, a Cornudella de Montsant, al Priorat.
Han rebut l’avís a les 12:39 hores del migdia, i una vegada els Bombers han immobilitzat a la víctima que tenia diverses contusions, l’han dut fins a
l’ambulància. Els Bombers han treballat en aquest servei amb tres dotacions dels parcs de Cornudella, Prades i Falset.
A Tarragona, els bombers han atès una dona que s’ha lesionat una cama a la platja de la Móra.
Poc després de les tres de la tarda d’aquest diumenge, una dotació del parc de Tarragona ha fet una primera atenció i ajudat a traslladar-la fins a l’ambulància.
Hores abans, a les 12.18, a l’Ampolla, una dona ha patit una lesió a la cama que li impedia continuar
caminant pel camí de ronda. Una dotació del parc de l’Ametlla de Mar ha accedit al lloc i ha preparat la dona per al trasllat en llitera fins a l’ambulància.
Encara aquest diumenge, a les 15.49, a La Ràpita, han atès una dona lesionada en una cama mentre feia el descens des de la Foradada. Els GRAE l’han extret amb un gruatge de l’helicòpter i posat en mans de l’ambulància.
Des de divendres, 3 d’abril, els Bombers han realitzat 42 salvaments al medi natural durant els dies festius de
la Setmana Santa.

