Frederic Arias és el nou president de la Colla Castellerera de Sant Pere i Sant Pau. Sergi Saureu, vicepresident econòmic, Ana Maria com a vicepresidenta social, Mònica Montoro com a Secretària, Mª José Abilleira a l’àrea de Relacions Internes, Esteve Bou a l’àrea de rendiment casteller, Cesc Oliva com a Imatge i Comunicació i Ariadna Maña en una nova àrea de Sanitat i Igualtat.
La nova junta directiva s’ha presentat a l’Assemblea General Ordinària de la Colla on s’ha materialitzat el canvi de les direccions de la junta tècnica i la junta directiva. S’ha valorat positivament la feina i tasca realitzada en els equips anteriors i han presentat els seus projectes i els noms dels nous membres.
La junta Tècnica entrant, la guiarà en Jordi Gaya, que després de 7 anys tornarà a ser cap de Colla dels verds de Tarragona, i comptarà amb dos sots cap de colla, la fins ara cap de canalla, Mar Pascual i en Carles Sirolla que havia estat també membre tècnic de canalla en temporades anteriors; el Cap de Canalla serà en Jordi Lobo i el Cap de Pinyes tornarà a ser l’Albert Casas.
L’Assemblea ha finalitzat recordant que els assajos de canalla començaran el proper dia 3 de Febrer, i el Primer Assaig General el 3 de Març.
Més notícies:
- L’Ajuntament de Tarragona inicia la campanya de control sanitari de piscines amb motiu de la temporada d’estiu
- El Festival La Terrasseta tornarà a omplir el Parc Saavedra de música i circ
- La Guàrdia Urbana organitza un curs de vigilància de platges destinat a policies locals
- En Comú Podem valora positivament la seva trajectòria en els dos anys de mandat
- La Pedrera del Mèdol s’obre a les visites a partir del 5 de juliol