Els Comuns volen ser decisius en la propera legislatura i entrar en el proper govern de la Generalitat per garantir drets.
Des de Tarragona, el ministre de Cultura, Ernest Urtasun, ha dit que per aquest 12-M ‘l’únic vot que garanteix un govern d’esquerres és el de Comuns Sumar’. Ha avisat que una papereta del PSC pot acabar sent utilitzat per un possible pacte amb la dreta, en referència a Junts+.
Els Comuns reivindiquen l’educació i la sanitat pública i recorden que les eleccions van sobre quin model de país apostar.
Més notícies:
- La Mostra de Teatre Jove arriba a la 33a edició amb 12 companyies, quatre de les quals hi debutaran
- La Guàrdia Urbana intensifica el control per reduir les distraccions al volant
- Surt a licitació la rehabilitació del ferm de diversos carrers
- Professionals sanitaris i pacients comparteixen coneixements per afrontar la malaltia de Parkinson
- La Cambra de la Propietat Urbana de Tarragona desmenteix que el parc de lloguer estigui en mans de grans tenidors

