‘Llars de llum’ és un viatge en forma de documental que recorre els fars de la demarcació i recupera l’ofici dels faroners o torrers. El grup d’estudiants de la URV ha creat aquesta peça audiovisual, que forma part del seu treball de final de grau, per analitzar les estructures que tenim a prop i com ha canviat durant les últimes dècades.
Creat per Clara Marquiegui, Joel Medina, Sandra Pérez i Raúl Rodríguez, Llars de llum indaga en l’evolució de l’ofici, les tasques i les perspectives dels pròxims anys. La cinta recull 14 testimonis d’experts en la matèria per il·lustrar totes les curiositats dels fars.
A El Far hem parlat amb el grup que ara mateix es troba tancant les dates de projeccions del documental. Un audiovisual que, segons han avançat, veure la llum ‘aviat’ a Tarragona.


Més notícies:
- L’Ajuntament activa l’alerta del Pla d’Emergències Municipal per l’episodi de calor
- Dissabte canicular amb màximes que freguen els 42°C a l’Ebre i superen els 40°C al Camp de Tarragona
- Els treballs per pintar el túnel de Lilla a l’A-27 arrencaran dilluns amb talls de circulació a la via
- Vermuts Musicals amb Chico Grande
- Tarragona acollirà una intensa setmana de Lligues Catalanes ACB i Femenina 2025 durant el Setembre