Els Mossos d’Esquadra investiguen la troballa del cos sense vida d’un home aquest diumenge a la tarda a Tarragona. El cadàver s’ha localitzat a prop del camp del Nàstic aquest diumenge a la tarda, en una zona rural, després que un grup de persones alertés els serveis d’emergència, trucant al telèfon 112.
Fins al lloc dels fets s’hi han desplaçat diverses patrulles dels Mossos d’Esquadra, que han certificat la mort de l’home.
De moment, però, la policia no ha facilitat més detalls sobre les circumstàncies del succés, ni tampoc sobre la identitat de la víctima, i no consta cap detenció relacionada amb aquests fets.
Segons ha avançat ElCaso.com, es tractaria d’una mort violenta i l’home presentaria un tret al cap. Aquest extrem, però, encara no ha estat confirmat oficialment pels Mossos d’Esquadra.
Segons informa el cos, la Divisió d’Investigació Criminal (DIC) del Camp de Tarragona treballa per esclarir els fets. El cas, informen, està sota secret de les actuacions.
- Joan XXIII instal·la un piano al vestíbul i convida a tocar-lo a professionals, pacients i familiars
- Arriba una nova edició del festival Pint of Science als bars de Tarragona i Reus
- El nou contracte de manteniment inclou una renovació de les tres escales mecàniques que hi ha a la ciutat
- El ple impulsa el nou barri del Nàstic
- El Museu del Port celebra la Nit dels Museus amb activitats per a totes les edats i un planetari dedicat a l’eclipsi

