Els pagesos del Camp de Tarragona han començat a treure els avellaners morts per la sequera dels últims tres anys. L’organització Unió de Pagesos calcula que hi hauria un total de 1.800 hectàrees afectades pel succés. Segons el Departament d’Agricultura, 33 agricultors de la demarcació han demanat els ajuts destinats a la recuperació dels cultius llenyosos, especialment avellaners, que han sigut els més afectats, dona’t la seva sensibilitat davant la sequera.
Josep Zacaries, president de la cooperativa de Riudoms, explica que la situació els hi ha provocat ‘molt sofriment’, tot i que ara començarà una nova etapa per tornar a plantar els cultius a les finques.
Tot i que la situació ha sigut molt difícil, els pagesos esperen que la situació es pugui tirar endavant i puguin tornar a plantar a les seves terres amb normalitat.
- Nova porteria a 0 per sumar un punt a Cartagena (0-0)
- Sal 150 ens presenta el seu nou disc
- Leticia Sabater a Tarragona
- Interior aportarà “matisos importants” a la visió del jutjat sobre l’actuació amb el pistoler de Tarragona
- Vergüenza Ajena, un vespreig sènior i un taller de capgrossos, ingredients de les festes de la Unió a Sant Pere i Sant Pau
