A dues setmanes de complir el segon aniversari de la investidura de Rubén Viñuales com alcalde de Tarragona, Govern i oposició valoren els primers dos anys de mandat i analitzen com es presenta el futur a l’ajuntament. Ho han fet els 3 grups majoritaris al consistori tarragoní: PSC, ERC i PP en la tertúlia política de Tarragona Ràdio.
La portaveu del PSC i del Govern, Sandra Ramos, diu que en els dos anys que queden es continuaran veient les inversions programades. Assenyala que el POUM serà un dels grans projectes que s’impulsarà en aquest mandat i recorda que seguiran buscant aliances puntuals, ja que els electors han volgut que les forces polítiques teixissin acords.
La portaveu d’ERC, Maria Roig, critica que ‘no hi hagi cap projecte novedós que es faci realitat aquest mandat’. Considera que totes les coses que s’han fet són iniciatives ‘heretades en el passat’.
La portaveu del PP, Maria Mercè Martorell, pensa que no s’han resolt qüestions cabdals que preocupen els ciutadans, com ara la brossa. I que en el POUM, ‘es va tard’. Martorell retreu a Viñuales que parli d’estabilitat quan el que hi ha són ‘constants equilibris’.
El 17 de juny es compliran dos anys de la investidura de Rubén Viñuales com alcalde i s’arribarà, per tant, a l’equador del mandat.
- El temporal de pluja deixa més de 56 litres a la ciutat de Tarragona
- La firma de l’acord comercial entre la Unió Europea i MERCOSUR se segella aquest dissabte
- Una recerca de la URV analitza com el canvi climàtic pot impactar l’activitat castellera
- Joventut presenta una programació carregada de cultura, lleure i activitats educatives
- Cristóbal Parralo: “Hi ha equip per treballar, lluitar i mirar cap a dalt”
