Bonavista rebrà un any més Ses Majestats els Reis Mags amb una cavalcada que recorrerà els diferents carrers del barri aquest divendres. Per segon any, hi haurà un tram sense soroll per a persones amb autisme o amb diversitat funcional.
La comitiva sortirà a les 17:30 h des de Buenos Aires i farà un itinerari pels carrers de Bonavista fins arribar a la plaça de la Constitució. Allà, al pati de l’església, els nens i nenes podran visitar els Reis.
La presidenta de l’associació de veïns de Bonavista, Loli Gutiérrez, explica que la cavalcada ha anat creixent gràcies a la implicació de molta gent del barri. Segons Gutiérrez, la seguretat és un dels temes que més preocupa. Per això, volen garantir que no hi hagi cap incident durant l’acte.
Enguany es repartiran 500 kg de caramels i hi haurà un espai sense soroll perquè les persones amb autisme o amb diversitat funcional també puguin gaudir de la Cavalcada. Com a novetat, aquest any hi haurà una gran carrossa per als Reis i el Mic tornarà a obrir la comitiva.
A Sant Pere i Sant Pau, la Cavalcada sortirà a les 18 h des del camí del Pont del Diable. Prèviament, a les 17 h, es farà la benvinguda i, en acabar, es farà l’entrega de regals al Centre Cívic. La cavalcada del barri cooperativista també disposarà d’un tram de baix soroll a la Rambla.
I Sant Salvador també celebrarà la seva cavalcada. Visitaran el barri fent una ruta en cotxe pels diferents carrers i també portaran l’ofrena a l’Església i donaran presents a la llar de persones amb diversitat.
Més notícies:
- Xavier Curto: “Estem molt satisfets amb el reglament dels pèlets”
- L’Espai Jove Kesse acull un passatge del terror
- El govern espanyol anuncia més de 300 MEUR en inversions al Port de Tarragona fins al 2029
- Unes 3.500 persones participen a les activitats de sensibilització de Tarragona – Greenbelt’26
- Una recerca de la URV constata que la dieta mediterrània no garanteix una ingesta suficient de vitamines com el folat
