Els restauradors tarragonins valoren positivament la futura ordenança de terrasses que perfilarà el govern municipal. Des de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de Tarragona ciutat es mostren contents que Tarragona compti amb una normativa que permetrà els establiments tenir seguretat jurídica a mitjà i a llarg termini.
Així ho ha afirmat aquest divendres a Tarragona Ràdio el president de l’entitat, Javier Escribano, que ha assegurat que l’associació treballa amb l’executiu local des de fa temps amb la definició d’aquesta nova ordenança. Escribano ha dit que la normativa ‘és continuista’ i coincideix plenament amb la unificació horària que es vol establir. Ha remarcat que aquesta proposta aconseguirà que ‘no és col·lapsi la Part Alta’.
“Estem d’acord amb la unificació horària, el que farà és que la gent es distribueixi per tota la ciutat”, afirma. Recorda també que moltes de les terrasses són de restaurants, establiments que no solen romandre oberts fins tard en comparació amb els bars. Escribano també comparteix el fet d’endurir el règim sancionador i és partidari que les multes siguin progressives.
Com preveuen des del govern, la nova normativa es vol enllestir de cara a aquest estiu. Un estiu que els restauradors donaran el tret de sortida real per Sant Joan i que esperen treballar amb tranquil·litat després d’un hivern inmillorable i uns mesos d’abril i maig bons.
Més notícies:
- Port Tarragona i Euroports sumen esforços per promoure el desplegament de l’eòlica marina flotant a la Mediterrània
- Fatima El Bouhali guanya el concurs “Vols saber què investigo?” amb un monòleg sobre l’entorn dels infants amb autisme i TDAH
- Augmenten un 50% les subvencions municipals en l’àmbit de la discapacitat
- Companys del treballador mort en un accident a l’N-340 a La Canonja demanen una rotonda a l’accés a BASF
- Port Tarraco i el Club Bàsquet Tarragona prorroguen i amplien la seva col·laboració

