El comitè d´empresa de BASF a Tarragona ha convocat vaga els dies 27 de juny i 4 de juliol. Una decisió que arriba després de setmanes de protestes, de la tancada a la fàbrica del comitè d’empresa i de la reunió de la direcció de la companyia amb els treballadors.
El delegat de STR a BASF Tarragona, Fernando Vizcaíno, ha explicat a Tarragona Ràdio que van seure a la reunió de negociació parlant de la pèrdua del poder adquisitiu i que l’empresa no va fer cap proposta al respecte. Vizcaíno ha expressat que la direcció no es mostra predisposada a solucionar aquests punts i que això els ha portat a convocar una altra aturada.
El comitè d’empresa ara ha de reunir-se amb el Departament de Treball per decidir com seran aquestes noves mobilitzacions. De moment convocades pels dilluns 27 de juny i el 4 de juliol.
Més notícies:
- Èxit de participació en la jornada tècnica per a l’elaboració de l’Estratègia Metropolitana del Camp de Tarragona
- Tarragona acull el primer simposi en química orgànica hispano-holandès SNOCS
- Tarragona Impulsa se suma a la trobada de la Xarxa Cessetània per fomentar la governança col·laborativa i la innovació social
- El Claustre de la URV aprova el Pla estratègic d’internacionalització 2026-2030
- Comença la Tarraco Biennal amb els amfiteatres com a protagonistes

