Els representants dels treballadors de DOW Tarragona han reclamat una implicació directa de la Generalitat per evitar els acomiadaments anunciats per l’empresa, que podrien afectar fins a 138 treballadors a Espanya. La petició s’ha traslladat aquest dimarts en una reunió amb la delegada del Govern a Tarragona, Lucía López, i la directora dels Serveis Territorials d’Empresa i Treball, Mar Giné.
La plantilla demana la creació d’una taula entre la Generalitat, la direcció de DOW i la representació dels treballadors per analitzar la situació, exigir més transparència i estudiar alternatives que permetin preservar els llocs de treball. El comitè denuncia que l’empresa encara no ha presentat una memòria que justifiqui els acomiadaments, fet que incrementa la incertesa entre els treballadors.
Els representants sindicals remarquen que el procés va més enllà d’una única empresa, ja que afecta un sector estratègic per al Camp de Tarragona com és la indústria química. Després de la reunió, han valorat positivament la predisposició de la Delegació del Govern a escoltar les seves demandes i han assegurat que continuaran buscant suport institucional, social i polític en defensa de l’ocupació.
Els treballadors de DOW demanen a la Generalitat més implicació per evitar els acomiadaments

