Els trens d’Iryo també s’aturen a Tarragona. L’operador privat que ja opera la línia ferroviària d’alta velocitat Barcelona-Madrid s’aturarà també al Camp de Tarragona amb 4 freqüències amb possibilitat de 32, 16 per sentit. Els nous trens amplien l’oferta que uneixen la capital catalana amb l’estatal. El primer tren ha fet parada a l’estació tarragonina amb més de mitja hora de retard.
El secretari d’Infraestructures, Xavier Flores, ha destacat l’oportunitat del territori per estar més connectats i amb serveis de qualitat.
El conseller delegat d’Iryio, Simone Gorini, ha expressat que ofereix un servei molt diferent a la competència.
L’alcalde en funcions, Pau Ricomà, ha recordat que s’han superat les xifres turístiques després de la pandèmia i que encara hi ha molt de recorregut per millorar les connexions amb la ciutat.
Més notícies:
- L’Ajuntament de Tarragona adjudica l’estudi per determinar la contaminació atmosfèrica per compost orgànics volàtils a la Universitat Politècnica de Catalunya
- Tarragona commemora el Dia d’Europa
- Torna la 8a Fira del Vi Fòrum Vinarium
- El Nàstic té ganes de tornar al Nou Estadi i donar continuïtat al nivell demostrat a Tarragona
- República Iris organitza una caminada per les Coves del Llorito