Es mantenen els actes més tradicionals de les Festes de Sant Roc per aquest diumenge. Enguany les festes  del carrer Cos del Bou, la Baixada de la Pescateria i els Trinquets Vell i Nou sumen 176 edicions.

La crisi sanitària ha obligat d’adaptar els actes i limitar l’aforament. El president de l’Associació Cultural Sant Roc, Josep Ferrer, ha explicat que no podem parlar de festes però sí d’un homenatge a aquest Sant a través dels actes més representatius i demana comprensió per la limitació d’assistència.

D’aquesta forma, diumenge 16 d’agost es portaran a terme les matinades a les 8h, en les que es passejarà a Sant Roc per tot el barri. A les 11h es durà a terme l’ofici, amb l’accés restringit per cita prèvia. A les 12:30 es farà l’homenatge al barri i a les 14h la cloenda.

Al carrer Cos del Bou també hi haurà una exposició fotogràfica del recorregut d’aquesta celebració.