Els alcaldes de Perafort i la Secuita es reuneixen aquest divendres amb el conseller de Política Territorial i Obres Públiques de la generalitat, Joaquim Nadal, per abordar el tema de les llicències de taxi a l’Estació d’Alta Velocitat del camp de Tarragona. Joan Martí Pla i Eudald Roca demanaran que la Secuita tingui l’exclusiva del servei i No simplement una preferència de càrrega com fins ara. La Generalitat ha creat un sistema de coordinació amb taxistes de Perafort i la Secuita però també de municipis del voltant, com Tarragona, Reus i Salou. L’alcalde de Perafort, Joan Martí Pla, explica que la decisió ha creat tensió. Els dos municipis també proposen la creació d’una àrea metropolitana del taxi amb un sistema semblant al que hi ha a Port Aventura. Hi poden operar taxis de Salou i Vilaseca sota el control de la generalitat.D’altra banda, els alcaldes dels dos municipis on s’ubica l’Estació denuncien que encara NO s’han resolt els problemes de senyalització de l’estació de l’Alta Velocitat del camp de Tarragona.Els responsables municipals reivindiquen millores en les indicacions de les carreteres d’accés. Es tracta d’unes mesures que estaven incloses en el conveni signat a Madrid amb ADIF el passat 15 de desembre.L’alcalde de Perafort, Joan Martí Pla, explica que molts passatgers tenen dificultat en trobar l’Estació i demana que s’instal·lin cartells que indiquin amb claredat on s’ubica.