Els usuaris de l’estació de tren de Tarragona consideren insuficient la reducció del preu dels bitllets. Avui ha entrat en vigor la rebaixa del 5 % als preus del transport públic de Barcelona i rodalies, i també als trens de mitja distància. Aquests darrers, són els què més afecten als tarragonins. La mesura s’aplica per a fomentar l’ús del transport púbic i reduir el consum energètic. Els usuaris de l’Estació de Tarragona han valorat avui la disminució dels preus. Consideren que són insuficients.Aquesta mesura, però, té data de caducitat. El 30 de juny tornaran a pujar les tarifes. El motiu és que la Generalitat es va negar a assumir els 26 milions d’euros anuals que suposaria la mesura. L’Estat, finalment, només va accedir a cobrir les despeses generades durant 3 mesos; aportant prop de 7 milions d’euros.