L’incendi de La Riba ha quedat extingit aquest divendres a les 8 i 22 minuts. El set vehicles del cos que continuaven remullant la zona cremada fins a aquest matí, s’han retirat poc després de les vuit. El foc, que ha arrasat 410 hectàrees, va començar per causes desconegudes dimarts a la tarda a peu d’una pista que va de la Riba a Farena. Les investigacions hauran d’aclarir què el va provocar. La normalitat ja regna a la zona, on tots els evacuats, també els joves que estaven de campaments, han pogut tornar a casa. També les carreteres estan operatives.
