Han coincidit a remarcar-ho l’alcalde Joan Miquel Nadal i el delegat del govern a Catalunya, Joan Rangel, després de la reunió de la junta local de seguretat que s’ha fet aquest dimarts a la tarda. En l’encontre també hi ha assistit els caps dels quatre cossos de seguretat que operen a la ciutat: la guàrdia urbana, la guàrdia civil, la policia nacional i els mossos d’esquadra. Nadal i Rangel també han coincidit en assenyalat l’alt grau de cooperació que existeix entre aquests cossos policials. Com a punt a millorar han presentat el control de la presència de droga a l’entorn dels centres escolars. Han coincidit en la necessitat d’atacar directament i amb més atenció el menudeig de droga al voltant dels col·legis i instituts.L’alcalde ha dit que s’ha produït, en termes generals, una inflexió respecte el 2004, en què els índexs de delinqüència van ser molt elevats. El delegat del govern a Catalunya ho ha exemplificat destacant que en el darrer any el nombre de robatoris a ha zona de Llevant ha baixat un 75%. Per la seva banda l’alcalde Joan Miquel Nadal ha tret importància al fet que la junta local de seguretat no es reuneixi més sovint. Nadal afirma que el que realment importa és el treball del dia a dia. L’alcalde ha dit que les prioritats han de seguir sent treballar per la coordinació entre els diferents cossos de seguretat i mantenir la vigilància al voltant de col·legis i instituts
Redacció Tarragona Ràdio
