Aquest dimecres ha estat el torn del president de l’Associació de Venedors del Mercat Central de Tarragona, Albert Ribot, per comparèixer davant del titular del jutjat d’instrucció número 4 sobre la denúncia presentada per una trentena de paradistes. Ribot, abans d’iniciar la seva declaració, ha reiterat que la feina feta per la rehabilitació de l’edifici s’ha fet amb total transparència i que sempre s’ha informat als paradistes de tot el procés.Ribot ha defensat la seva innocència de les acusacions de prevaricació i tràfic d’influències que s’ha fet per via penal.Aquest dimecres també ha estat cridat a declarar el secretari general de l’Ajuntament de Tarragona, Pons Mascaró. Mentre que el tinent d’alcalde i president d’ESPIMSA, Raül Font, ho va fer el passat dilluns. La instrucció del cas continuarà el proper 21 de febrer amb la citació a l’alcalde Joan Miquel Nadal que també és una de les persones imputades en el cas.Mentre continua el procés judicial s’ha previst que la segona quinzena del mes vinent comenci la instal·lació de la carpa provisional que allotjarà el mercat fins que s’acabi la rehabilitació de l’edifici. Una estructura que té un cost de 3 milions d’euros que s’han de sumar als vora 7 milions que s’invertiran per la construcció del Nou Mercat Central de Tarragona.