El Nàstic trenca una ratxa negativa de sis mesos i mig sense guanyar a casa i es desfà del Llevant per dos gols a un. Els granes van guanyar el segon partit a primera divisió i primer a casa fet que no es produïa des del març del 1950 quant van guanyar al Valladolid per 4 gols a 1.Aquest diumenge era el dia per trencar una dinàmica de entre lliga i copa 14 partits sense guanyar. Davant un Llevant que es pot considerar un rival directe i que tot i el gol de Riga que avançava als de López Caro, primer David Garcia amb un gol magistral i desprès Ruben Castro qui amb dos estones jugades ja ha marcat dos gols van fer justícia i van fer sortir als granes de la cua de la classificació.El tècnic te clar que ara cal buscar-li tots els costats positius a la victòria per tal de reforçar la moral dels jugadors i de pas intentar sumar quatre dels propers sis punts en jocUna victòria la d´ahir històrica per els granes ja que feia 56 anys que no es guanyava un partit a primera, la darrera va ser el 12 de març del 50 davant el Valladolid i així ho destacava el President del consell d´administració Josep Mª Andreu.Un Andreu que ja va avançar que desprès del partit davant el Betis i aprofitant l´ aturada a la lliga es reunirà la comissió esportiva i decidiran quins reforços es faran al mercat d´ hivern per tal de reforçar una plantilla que ha d´ aconseguir la permanència.Lògicament els jugadors estaven molt contents per la victòria i per trencar una ratxa molt negativa. Un dels que en dues estones ha marcat dos gols es el davanter Ruben Castro qui destacava el fet de remuntar un marcador adversL´altre golejador era un David Garcia que amb un xut d´una falta magistral empatava el partit i que va explicar com s´ havia produit el llançament de la falta i el que ha significat el seu primer gol a 1ª divisió.Per la seva banda Antoni Pinilla tenia clar que davant el Llevant ja s´ havien esgotat totes les opcions i que nomes els hi valia una victòria, i que per fi aquesta ha arribat, ara diu que clar treballar en molts aspectes tot i que el camí esta iniciatEls granes entrenen aquest mati a 2/4 de 11 al annex del nou estadi i demà tindran jornada festiva, a partir de dimecres començaran a preparar el compromís del proper diumenge a les 5 de la tarda a Anoeta davant el cuer de primera la Real Societat un partit per el que Paco Flores recupera al sancionat Juan i que dirigirà l´arbitre Manxec Pino Zamorano.Per cert que el convidat a l´entrevista aquest vespre al S.N. es el entrenador del Nàstic Paco Flores.